19 Nisan 2013 Cuma

Chione By Zeynep Tunuslu





Zeynep Tunuslu, Chione models stand out for the brand of romanticism "Dream Gardens"(Düş bahçeleri) is prepared in a bridal collection.

 "Dream Gardens" concept, 30-track collection forms a three-dimensional flowers, lace, tulle heavy use of crystal stones, shaded tones, transparent effects, shiny and voluminous forms, tampering and majestic ridge lines are perfectly simple and stands out, as well as downtime. Chione prepared for the brand with a collection of neo-classical line appeals to brides who like romantic and vintage style to.

Zeynep Tunuslu designs has made its name in the fashion world for many years, "Dream Gardens" for the first time not only focused on the collection of wedding dresses signed. Outside of the usual forms exhibiting a collection of such simple models is weight.Collection "Dream Gardens" is because the name of the administration, the secret source of inspiration for fashion designer.

 Zeynep Tunuslu, for the collection hidden, secluded and dimly imagine a forest fairy girls from the journey, he said. Models, notably the small flowers, tulle, floaters ... None too heavy or do not like will not be moved.

Abs anatomic platform "Blade" sandal with buckle-fastening ankle strap in white supple nappa!


Beyoncé as Mrs. Carter in H&M




 Beyoncé Knowles ist das neue Gesicht der H&M-Sommerkampagne für 2013. Die Bilder zeigen die Sängerin auf einer Sonnenliege am Strand sowie am Pool mit Teilen der neuen Kollektion, die es ab Mai 2013 in den H&M-Stores und online zu kaufen geben wird. Ein Blick auf die exklusiven Kampagnen-Motive, die Kollektion und die Preise

"Beyoncé as Mrs. Carter in H&M"

Auf den Kampagnenmotiven mit dem Titel "Beyoncé as Mrs. Carter in H&M" wird die Sängerin Bade- und Strandmode für 2013 präsentieren, an dessen Entwicklung sie selbst beteiligt war. Die Kreationen sollen die vier Elemente Feuer, Wasser, Wind und Erde und die facettenreichen Emotionen einer Frau wiederspiegeln. Für das Video zur Kampagne konnte Jonas Akerl verpflichtet werden und wie damals auch bei Lana del Rey sorgt Beyoncé Knowles selbst für die musikalische Untermalung.
Die Kollektion ist ab Mai 2013 in den H&M-Stores und online erhältlich.